Sove…hvorfor er sÃ¥ vanskelig!!

Hvorfor skal jeg ha så vanskelig for å sove?? Nå har klokka blitt 01:12 på natten, og jeg får det bare ikke til. Jeg kommer til å være så trøtt i morra at det kommer til å gå helt rundt for meg.  Hvis jeg prøver å legge meg tidlig, og med det mener jeg sånn ca 23:00 blir jeg liggende å glane i taket i timesvis. Det blir jeg bare stress av, og da får jeg i allefall ikke sove.  Jeg fikk innsovningspiller av legen i fjor en gang, men jeg har ikke tatt noen av dem. Det burde jeg kanskje gjøre.  Heldigvis skal jeg ikke jobbe seint i morgen, det hjelper i det minste litt. I dag var planen å gå hjem kl 16, men så begynte jeg å kjøre ut en jobbe, som jeg ikke trodde kom til å ta mer en 30 minutter. Den endte opp med å ta 2 timer. 

Kanskje jeg skulle gjøre et forsøk til!!  Er jeg heldig får jeg lukket øynene i ca  timer!!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg