Hjemme etter en tur på Skarnes!!

Har vært på Skarnes sammen med Ivar og Marit i dag, for å besøke tante Guri og Gjermund.  Det ble en veldig flott dag.  Vi skravla i vei i et kjør, så jeg er litt ør i hodet mitt akkurat nå.  Jeg har fått i meg litt vel mange kaffekopper tror jeg, syntes i allefall at det kjennes sånn ut.  Måtte gi Gjermund en aldrig så liten innføring i Facebook….  han har ikke vært der noe serlig, og var litt usikker på hvordan ting funka.  Det beste han kan gjøre er å være der inne så mye som mulig, klikke litt her og der så blir han kjent å får taket på det.  Tante hadde laget en deilig gryterett m/salat til, og siden jeg hadde spist så lite i dag….smakte det enda bedre.  Når vi kjørte hjem tok vi av ved Hvam-krysset og kjørte mot Sørumsand.  Det var en fin kjøretur på igjennom landsbygda, mye bedre enn å frese som en galning på motorveien.

Om ca 15 min begynner Deadliest Catch på Viasat 4, og det må jeg bare ha med meg.  Fikk plutselig lyst på is, får se om jeg har noe i fryseren….mente jeg kjøpte noe på Statoil her om dagen????

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg