Håper det blir fint vær i morgen!

Hvis det blir fint vær i morgen skal Anne og jeg en tur ut på en fotosafari.  Det er eviheter siden vi gjorde det sist, og jeg gleder meg skikkelig.  Vi pleide å gjøre det ganske ofte når hun bodde her i nærheten, men etter at hun flyttet har vi ikke klart å finne noe tidspunkt som passet oss begge to.  Det minner meg om at jeg må lade batteriet i kameraet, har ikke brukt det på en stund……    Ønsker meg en ny linse, en mulitfunksjonell en med stabilator….. problemet er bare at den jeg har lyst på koster nesten 5.000,-  Syntes ikke at jeg kan bruke så mye penger på det akkurat nå, får heller prøve å legge av litt hver måned så får jeg råd om en liten stund.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg