Ingen god dag på jobben!!

Vi hadde All-møte på jobbe i dag om den økonomiske situasjonen, som er skikkelig dårlig.  Det var deprimerende å sitte å høre på hva som må gjøres for å få skuta på beina igjen.  Hvis jeg ikke husker feil så så det ut som om 77 personer mister jobben.  Jeg kan godt være en av dem…..så uheldig som jeg er forundrer det meg ikke.  Min avdeling gjør det bra, og tjener penger….men det betyr ikke at vi ikke blir berørt.  Har vært igjennom dette en gang før, og det var slettes ikke spesielt morsomt.  Håpet på at jeg skulle slippe det igjen, men desverre så blir det ikke sånn :o(

Det er som er så frustrerende å tenke på er min avdeling tjener penger, alikevel kan vi ende opp med å miste folk.  Vi får vel vite litt mer 12.08…….

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg