Bake muffins

muffins

Tenkte jeg skulle lage noen muffins etterpå…..  Må jo bare si at jeg ikke er spesielt flink til å bake, så jeg syntes at det er så greit med disse ferdigpakkene man kjøper… bare tilsette vann og olje, røre sammen..heisann rett inn i ovnen.  Jeg kjenner ikke forskjell på dem, og de man lager fra grunnen av… Hvis jeg hadde laget dem fra grunnen av, hadde jeg nok kjent forskjell…    Det blir sjokolade denne gangen, med glasur og nonstopp på toppen. Skal ta med meg noen til Anne i morgen, når jeg drar for å hilse på den nye kattungen hennes.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg