Ekstern harddisc

Var en kjapp tur nede på Bryn senteret tidligere i dag, og da kjøpte jeg en ekstern harddisc.  Har snakket om å skaffe en lenge, men som vanlig har jeg ikke fått ut fingeren før.  Den kostet 999,-.  Det gikk så innmari treig borte ved kassa at jeg klarte nesten ikke å beholde roen. Ble mer og mer rastløs, og da en fyr elegant sneik før meg i køen holdt jeg på å sprekke.  Jeg besinna meg, lot drittsekken gå foran uten noen komentarer…..var fristet til å si noe!!!!  Jeg overført alle filer, pluss at jeg kopierte bildene og musikken min over til Acer mini PC'n min.  Har noen ganger hatt bruk for dem, og da har jeg måtte først kopiere dem til en minne stick så inn på den andre…..altfor mye pes.  Skulle vel ha innstallert Microsoft Officepakka oxo.på mini PC'n. Det fulgte bare med en prøveversjon, og den har fått ut for lenge siden….har ikke hatt råd til kjøpe den…. 

04

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg