Uff da……!!

Jeg har hvist ikke tatt vare på plantene mine….det henger med nebbet alle sammen.  Er hvist på tide å ta frem vannkanna, og ta meg en runde både ute og inne.  Den store fredslilja mi henger snart utover bordet hvis jeg ikke gjøre noe.  Syntes ikke den så så ille ut i går kveld, men det var vel bare jeg som ikke så ordentlig etter.  Pleier vanligvis å ta godt vare på dem, men det har blitt så mye jobbing i det siste at jeg har ikke hatt tid til å tenkte på det engang.  Tidligere i kveld var jeg ute å støttet opp den store havehortensiaen min, som hadde lagt seg utover plenen pga de store blomstene som begynte å springe ut.  Regnet hadde oxo tynget dem ned noe som ikke gjorde saken noe bedre.   Den klarer ikke å reise seg opp igjen alene, så da må den få litt ekstra hjelp.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg