SÃ¥ møttes vi endelig….!!

I kveld fikk jeg møte kattungene for aller første gangen, og hjertet mitt smeltet totalt.  Den ene er helt grå med fine markeringer i ansiktet, og den andre har hvite sokker på potene med de samme fine markeringene. i ansiktet. De var aktive og jaktet rundt på alt som rørte på seg. De bor ute i stallen sammen med kaninen, og når vi åpnet døra inn til rommet de var i, så de sitt snitt til å stikke av.  Alle 4 forsvant til hver sin kant, men når matmor begynte å riste på matposen…..da kom de settende. Jeg løftet de opp å koste med de en etter en……LYKKE!!  I morgen skal vi ta dem med oss til dyrlegen for å kjønnsbestemme dem, og få resept på ormkur.  Jeg både gleder og gruer meg til å kjøre hjem den lange veien med dem, men det går sikkert helt fint.

Vi var oxo en tur oppe hos hestene med litt koz….. to små ponnier og en litt større.  Den øsregnet hele veien, og det ble ikke bedre når vi skulle gå hjem igjen.  Jeg, som den byfrøkna jeg er, hadde tatt paraply, he he…  den viste seg å ikke være tett, så jeg ble nesten like våt som om jeg hadde gått uten.  Vi får krysse fingrene for at det blir bedre vær i morgen, for da skal vi egentlig sitte ute å grille.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg