Kattungene har fått navn: Ronja og Vinja!!

Etter å ha tenkt meg om en stund, og kikket på personlighetene til kattungene har jeg bestemt meg for hva de skal hete. Den helt grå har fått navnet Ronja og den andre som har hvite sokker har fått navnet Vinja.  Begge navnene hadde jeg tenkt på før jeg møtte dem, men gikk litt bort fra det.  Etter å ha kjent dem en ukes tid var det ikke vanskelig å bestemme seg for navnet.  Ronja er tøff, frekk og ei lita ugangskråke men samtidig den som dilter etter meg og vil ha kroppskontakt.  Vinja er tøff på sin måte, rampete og litt sky, men er ikke så opptatt av å koze så mye.  Begge to er lekne, og finnes ikke redde i det hele tatt. 

Til morran i dag fant de ut at soveromsvinduet mitt var veldig morsomt å sitte i, så jeg flyttet på litt blomster sånn at de fikk plass.  Der satt de lenge å fulgte nøye med et par skjærer som spaserte på gressplenen, men så kom en flue bort på vinduet og den ble det jaktet febrilskt etter en god stund.  Flua vant til slutt…..

Nå har de lagt seg godt tilrette under kontorstolen min for å sove som bare katter kan.  De er jo bare så skjønne begge to.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg