CSI og sÃ¥ hoppe i køya….

Jeg må bare se ferdig CSI før jeg år å legger meg.  Har helt garantert sett episodene flere ganger, men det spiller ingen rolle. For meg er det bare CSI Las Vegas som gjelder, de andre teller liksom ikke.  Etter at William Petersen slutta syntes jeg ikke det er like festlig å se på det.  De har gjort om konseptet helt, og det liker jeg ikke.

Vinja har forandret seg, og blitt mer kozete…..  I kveld hoppet hun opp i fanget mitt, og lå der å sov i nesten 2 timer mens jeg så på DVD.  De første dagene var det helt utenkelig, for løftet jeg henne opp for å koze så ville hun ikke det. La seg heller på gulvet alene, så etterhvert opp i sofaen.  I dag var et gjennombrudd, og det var kozelig.  Ronja la seg oppe på kaminen å kikket ned på oss, men hun sovnet etterhvert hun oxo.  Nå ligger de rett ut igjen i sofaen og sover. Ingenting er vel så nydelig som to sovende katter……de kan akkurat det der.

Jeg flytta om på noen møbler i dag…. måtte ha litt forandring i stua.  Noen ganger er det mye som skal til for å skape forandringen.  Skulle gjerne ha flyttet om mer jeg, men jeg vet ikke helt hvordan jeg vil ha det….  Skal vente med å flytte noe mer nå inntil de kommer å skal skifte ut det elektriske anlegget om en måned eller så.  Da må alle møblene trekkes ut fra veggen så da er det en ypperlig anlednng til å prøve noe nytt.

And now i bid you GOOD NIGHT!!

04

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg