NÃ¥ var det lenge siden…….

Ojsann,  der trampet to grå kattunger forbi. De holder på med formiddagskonkuransen sin.  Den går ut på å se hvem av dem som kan løpe fortest igjennom hele leiligheten mens hun river ned alt som står i veien. Det ser ut til at det blir uavgjort i dag.

I går var de hos sin første sjekk hos dyrlegen.  De syntes ikke det var så festlig å reise dit, så det ble en liten bæsj + litt oppkast… Jeg så ikke hvem av dem som gjorde hva. De syntes at det var mye spennende å utforske der, og gikk på oppdagelsesferd på kontoret.  Å få vaksine var vel ikke høydepunktet, heller ikke da vi satte på bånedet å tilpasset det. Vinja gikk bortover gulvet å så kastet hun seg på siden å lå der å syntes synd på segselv. Sånn holdt hun på en stund, men etterhvert gikk det greiere.  Det kom inn en dame å hilste på dem, og det var jo morsomt.

Når vi kom hjem prøvde jeg å gå ut med dem i bånd, men de var ikke helt klare for det.  Det var mye bedre å krabbe opp i fanget mitt å ta seg en liten lur.  Klart at de fikk lov til det.

Dyrlegen fant mye ørevoks i ørene deres, og der var det oxo endel midd.  Jeg fikk resept på midd-middel, men det var jo ikke å oppdrive her i nærheten.  Får se om jeg får somla meg opp på Strømmen Storenter om litt, der har de apotek.  Hvis ikke må jeg vente helt til tirsdag før jeg får gitt dem det.  Ikke det idielle akkurat. Ellers var begge to friske.

Selv nyter jeg de siste feriedagene innen jobben på mandag :o(   Gleder meg ikke denne gangen  pga ting som skjer på jobben akkurat nå.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg