MÃ¥tte bli hjemme i dag oxo….

Stemmen svikta, halsen er fortsatt sår og hode hamrer…..  Noen vil nok si at det er en bra ting at jeg har mistet stemmen, for jeg har en tendens til å prate for mye, he he.  Alikevel kunne jeg vært foruten det akkurat nå, spesielt siden jeg skal på Maridalspillet i morgen.  Der skal jeg sitte ute. Håper inderlig at jeg orker å gå….  Får gardere meg med varme klær, og et fleezepledd å sitte på + et å surre rundt meg kanskje.  Det varer ikke så veldig lenge, litt over en time så det går sikkert greit.

Lå lenge å kozte med Ronja og Vinja til morran i dag…..  Det var så deilig å ligge å slappe av med to mjuke og varme pusekatter som maler og maler.  De er noen ordentlig kozeklumper når de vil det.

Må gjøre klar PC'n min i dag, finne ut hvilke programmer jeg skal ha på den. I morgen skal Sven Erik nemlig strippe den for alt som ligger der, og legge inn igjen kun de programmene jeg trenger. Etter det håper jeg at den blir raskere, for sånn som det er nå er det til å bli sprø av.  Jeg bruker jo en evighet på å gå fra en side til en annen.  Betale regninger på nettet kan jeg bare glemme. PC'n er så treg at innen den er ferdig med å skifte side, så blir jeg kastet ut for at det tar for lang tid.  Heldigvis har jeg den litte Acer PC'n jeg kan bruke til det, men det skal bli godt å få den store oppe å gå igjen.  Det er jo den jeg tross alt bruker når jeg skal lage noe osv.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg