Jeg kan ikke fÃ¥ nok av Black Design…

I dag har Anne, Kine og jeg vært en tur på Jessheim for å shoppe litt.  Vi måtte jo bare innom Black Design, min favorittbutikk over alle.  Selvfølgelig kom jeg ikke ut igjen uten en ekstra tung pose med noe stash.  I dag ble det to vegglysestaker m/glass til.  Det er den typen som man kan bruke lange lys i, men oxo de fine glassene de selger i forskjellige farger.  Siden det er høst snart så kjøpte jeg ravfargede glass.  Til jul har jeg tenkt til å kjøpe røde glass…. Kjekt, for da slipper man å ha så mye lysestaker som man må dra fram….bare å skifte glassene etter høytid eller behag.  Anne har burstag til torsdag, og hviste ikke hva jeg skulle kjøpe til henne….så kom jeg på at hun oxo liker Black Design ting, og da fikk hun plukke ut noe hun likte.  Hun endte opp med å de samme lysestakene jeg hadde kjøpt til megselv.  Så greit, da er den burstagpresangen i boks.  Var innom Siba oxo hvor jeg endelig fikk tak i veske til mini PC'n min. Har leita lenge etter en jeg likte.

Vi kjørte Kine hjem til Hvam, og så dro vi videre til Strømmen Storsenter hvor vi satte oss ned å spiste middag.  Det var så langt ut på dagen at jeg trengte å få i meg litt næring.  Anne så på ny telefon siden den hun har ikke er så god lenger. Før vi dro hjemover igjen måtte vi en tur innom dyrebtikken for at jeg skulle få kjøpt tørrfor til kattene.  Jeg fikk et par prøveposer med Hills tørrfor hos dyrlegen, men Ronja og Vinja syntes ikke at det var så veldig godt.

Med detsamme jeg kom hjem begynte jeg å ta ned de gamle lampettene fra veggen, og så hammra jeg inn noen spikre sånn at jeg fikk hengt opp de nye lysestakene. Det ble skikkelig kozelig når jeg tente lys nå i kveld.  Jeg har sett en fin hylle på Black Design som har lyst til å henge opp over sofaen, det får bli julepresang til megselv.

Ronja og Vinja har akkurat stjålet peislighteren min, og nå holder de på med å leke med den på gulvet.  Det er vel best at jeg tar den tilbake. De kan heller leke med sine egne leker, for de har nok av dem, he he…

Det er Wrestling på Zebra i kveld, og jeg skal definitit få med meg det. Har alltid likt å se på Wrestling, men jeg hadde ikke fått med at de hadde begynt å sende det igjen. Gleder meg…..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg