Det går nedover :o)

Etter sommerferien har jeg lagt på meg ganske mye….. Min egen feil egentlig, for det har blitt mye stillesitting mens jeg har dytta masse usunt i munnen.  Boksene min begynte å stramme, og magen sto ut….så nå var det på tide å gjøre noe grep.  Denne uka tok jeg meg i nakken og kutta ut alt godteri og potetgull…. Var på vekta til morran i dag, og til min store glede så har jeg gått ned 2 kg siden søndagen…. bare for at jeg har kuttet ut snoop :o)  Humøret mitt skøyt i været.  Jeg har vært mer aktiv oxo, og mer skal det bli når jeg lar være å kjøre ned til t-banen. Vet ikke om jeg er helt klar for det enda….  Egentlig hater jeg å ta t-banen, men jeg har ikke råd til å betale p-avgift for en hel dag nede i byen. Det går en dag innimellom, men med dagspriser på 225,- sier det seg selv at man ikke kan drive med det i lengden.

Det er oxo på tide å ta frem sykkelen igjen….  Egentlig skulle jeg hatt en ny sykker som er mer tilpasset mitt behov, men det har jeg ikke bruk for.  Får se til neste år, da er kanskje økonomien litt bedre igjen….??

Nå skal jeg ta meg en kaffekopp til å så er det på tide å gjøre rent kattedoen, og resten av badet. Skulle hatt selvrensende bad vøttø, he he….!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg