Dette har vært en en deilig søndag….

img0699

Ikke bare kom jeg me på Plantasjen og fikk kjøpt Erika til gravlund som jeg fikk planta.  Var oxo å henta Anne på Lørenskog i forveien, og etter at vi hadde vært ferdig på Plantasjen dro vi opp til Ulsrudvannet.  Det var helt fult på parkerinsplassen, men jeg var heldig å få en plass med en gang når en skulle reise.  Vi hadde med fotoapprat sånn at vi kunne knipse noen høstbilder.  Det var nå ikke så enkelt da, for det var mest grantrær der oppe.  Jeg fikk da noen fine som jeg ble veldig fornøyd med.  Vi fikk oss en fin liten tur og gikk litt utenom stiene inne i skogen.  Der var det helt vindstille, mens ute på gangveien blåste det skikkelig surt.  Vinden sneik seg inn igjennom jakka mi,  Jeg kjørt Anne hjem til Lørenskog etterpå.  Nå har jeg akkurat rydda unna etter middagen, så nå skal jeg synke langt ned i en god stol å se på TV tenker jeg, resten av kvelden.  Det er helt stille nå, for kattene har langt seg til å sove litt.  De har vært veldig aktive i dag, og jeg måtte frem med vannflaska når det ble for ille.  Da skulle de gå der de definitivt ikke fikk lov til….  Skal nyyyyte roen så lenge den varer, for det blir nok ikke altofor lenge tenker jeg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg