Ny PC og hårsveis i dag :o)

Jeg har lenge hatt lyst på ny PC, men har ikke hatt råd til det….. Anne spurte meg denne uken om jeg ville kjøpe den gml til Kine som er 1 år gml., og det ville jeg selvsagt.  Var å hentet den tidligere i dag, og nå har jeg fått koblet meg på det trådløse nettverket uten noe serlig problemer.  Jeg hadde derimot større problemer med å finne arket hvor jeg hadde skrevet opp passordet. Brukte ganske lang tid på å finne det, men nå skal jeg skrive det opp i Filofaxen sånn at jeg har det til neste gang………

Mens jeg var hos Anne ringte Gjermund for å høre hvor jeg var henne.  Han var i Fetsund hos Ivar og Marit sammen med sin nye dame fra Thailand, Montha, og lurte på om jeg kunne ta meg en tur opp.  De hadde noen puter jeg kunne skulle få.  Det var putestoff i ekte Thai silke, og jeg valgte en grønn og en kremfarget.  De var virkelig flotte.  Ble ikke så lenge for jeg hadde ikke spist noe serlig hele dagen, så det var på tide å komme seg hjem å lage middag.

Til morran i dag var jeg hos frisørdamen og klippet og farget håret mitt.  Kan ikke beskrive hvor deilig jeg syntes det var.  Følte meg som ei utvaska skurefille på hode….  Det var så håpløst at jeg klarte ikke å gjøre noe med det.  Rart det der hvor lite det skal til før man forandrer utseende sitt…..!!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg