En kveld foran TV’n i dag…!!

deadliest catch

Har akkurat sett min favoritt-serie på TV i reprise, Deadliest Catch, på Discovery.  Jeg kan ikke få nok av den serien, når den ikke går så er jeg inne på uTube å ser dem der.  Man får sine favoritt kapteiner som man følger med slavisk, og holder med i krangler og uoverenstemmelser.  I kveld er det jo oxo andre program i Tore på Sporet, og det vil jeg heller ikke gå glipp av. Da benker jeg foran TV'n med papirlommetørklærne, og som regel trenger jeg dem.  Det er alltid noen rørende scener hvor øyet blir stort og vått.

Jeg hadde egentlig tenkt at jeg skulle ta meg en tur ut for å lufte kattene i dag, men med det griseværet som er så blir det ikke noe av det.  Tok heller å ryddet og kastet visne sommeblomster ute på balkongen i sta.  Skulle ha gjort det for lenge siden, men tida har bare flydd fra meg. Skal pakke sammen møblene oxo og pakke dem inn i en pressening litt seinere. Det var så surt og kaldt at jeg orka ikke å begynne med det etterpå.

Jeg fant en nødløsning for å beholde potteplantene oppe i vinduskarmen, i stedet for i en jordhaug på gulvet.  Kattene elsker å sitte i vinduet å kikke, og så ser de en fugle eller en flue og da er det gjort.  Jeg banket inn en spiker på hver side av vinduet ved siden av vinduskarmen, så tok jeg å festa en hyssing i spikeren og i vindushåndtaket.  På den måten kan kattene gå på baksiden, men ikke dytte ned pottene….de blir værende i karmen.  Det var genialt syntes jeg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg