MÃ¥ ringe banken…!!

For litt over en uke siden sendte jeg inn søknad om å låne ekstra penger, for å betale ut Mastercard gjelden min. Nå syntes jeg det har tatt litt lang uten noe tilbakemelding.  Prøvde å ringe saksbehandleren, men han var ikke på plass… heller ikke noe melding om hvor lenge han skulle være borte.  Det er midt i lunchtiden, så det kan godt hende at han er å spiser.  Skal prøve igjen nermere kl 13:00, da burde han være tilbake igjen.

I tillegg til å betale ut gjeld, så hadde jeg tenkt til å kjøpe ny sovesofa til stua.  Nå blir det kanskje ikke sånn.  Borettslaget holder på å skifte ut hele det elektriske anlegget, og den forbindelse må jeg bytte ut alle varmeovnene mine, noe som blir noen tusenlapper.  Jeg føler at jeg må gjøre det, da kan varmovnene stå på mens jeg er på jobb.  Nå har jeg brukt en oljeovn, men den tør jeg ikke å gå fra.  Den begynner å bli ganske gammel oxo, så jeg vet ikke hvor trygg den er å bruke.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg