OBS – VÆR PÃ… VAKT!! Cyber Security….. OBS – VÆR PÃ… VAKT!!

For et par dager siden klarte et program som heter noe sånt som Cyber Security å innstallere seg på maskinen min.  Det spilte ingen rolle om jeg trykket på avbryt, det begynte å kjøre og ble lagt inn på PC'n.  Programmet påsto at jeg hadde flere infiserte filer på PC'n, men etter å kjørt mitt eget virusprogram fant jeg ut at jeg ikke hadde det.  Da jeg prøvde å avinnstallere programmet måtte jeg ha en programnøkkel….  denne var ikke gratis. Jeg er ikke så god på data så jeg klarte ikke å fjerne programmet selv.  Enden på visa var at en venn måtte fjerne alle program på harddiscen å legge det inn på nytt.

Jeg var inne på FACEBOOK å kikket på noen venners venner sine bilder da programmet dukket opp.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg