Sliten av Ã¥ ha vondt…!!!!

Nå har jeg gått sjukemeldt i 1 uke med vondt i høyre skulder og arm etter at jeg ramla ned fra en stol på søndag.  De første dagene var den bare vond, men nå har nederste del av armen og hånda begynt å dovne bort.  Det var jo sånn det var sist gang oxo, når jeg gikk sjukemeldt et helt år.  Så ille er det heldigvis ikke denne gangen.  Jeg må en tur til legen i morgen for å få en ny sjukemelding igjen.  Syntes ikke at det er noe spesielt morro akkurat.  Kan nok klage over jobben innimellom, men jeg ville jo mye heller være der enn hjemme.

Kattene er kjempefornøyd med at jeg er hjemme, for da blir de dullet litt ekstra med.  De kommer å skal sitte i fanget å bli kozt med, rufse pelsen og så syntes de det er så morsomt å hoppe opp på ryggen min når jeg bøyer meg ned.  Gjerne begge to, og slåss litt mens de sitter der.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg