Jeg gir nesten opp….

Nå har jeg sitti i telefonkø fra kl 8:15 for å komme igjennom til legesenteret.  Det er jo helt håpløst å komme igjennom.  I disse tider med svineinfluensa, vanlig influensa og forkjølelser burde de ha flere folk til å bemanne telefonene.  Det er jeg som må betale for å sitte så jækla lenge å vente på å komme igjennom.  Hvis jeg endelig kommer igjennom så får jeg vel ikke noen time hos legen i dag heller…….

Jeg eier jo ikke tålmodighet, og blir så forbanna over å sitte sånn å vente at jeg har ikke godt av det engang.  Det er ikke det at jeg ikke forstår at de har mye å gjøre, men når det blir sånne topper som det er nå, må de jo gjøre noen ekstra grep.  Det er sikkert sånn på mange legekontorer om dagen…………………

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg