SÃ¥ masse folk…..

Det lenge siden jeg har sett så mange folk på Legesenteret som i dag.  Det var nesten ikke stoler å oppdrive.  Jeg hadde fått time 10:40, og regnet med å måtte sitte å vente over tiden før jeg kom inn.  Utrolig nok kom jeg inn med en gang.  Jeg fikk ikke noe time hos fastlegen min, hadde fult opp i dag.  Hadde jeg kommet igjennom mye tidligere på telefon så kanskje.  Det spilte egentlig ingen rolle hvem lege jeg kom til.  Fikk en kozelig kvinnelig lege, som undersøkte skulderen og armen min nøye.  Så ble jeg 100% sykemeldt ut denne uken, deretter prøver jeg meg på 50% fra neste uke.  Da har det nok rettet på seg igjen, håper jeg…….

Traff naboen der borte, de skulle ta influensavaksine hadde de tenkt.  Etter å ha snakket med dama i respsjonen så hørtes det ut som om de skulle ta den vanlige + svineinfluensa vaksinen på en gang.  Det hørtes veldig voldsomt ut syntes jeg….. får høre med dem litt senere i dag.

Ringte som avtalt til fyren i banken for å høre om lånet mitt….  Da hadde han jo ikke sett på søknaden min enda, noe han lovet meg at han skulle sånn at han kunne gi meg et definitivt svar.  Det ble et JA, med forbehold om jeg hadde noen betalingsanmerkninger…. men det har jeg jo ikke.  Hvis han ikke somler noe mer så ser det ut til at jeg kan undertegne de nye lånepapirene neste mandag.  Skjønner egentlig ikke hvorfor det skal behøve å ta så lang tid!!!!!!!!!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg