En fin måte å våkne på :o)

Til morran i dag ble jeg vekket at Ronja og Vinja som kom opp i senga og mjaaaauuuuuet høyt. De syntes at jeg hadde sovet altfor lenge, og det var på tide å stå opp. Når jeg begynte å røre på meg, gikk de til angrep på dyna….. Spesielt der føttene mine var, det var noe spennende der som de gjerrne skulle ha tatt tak i. Jeg kunne nok tenkt meg å sove litt lenger, men de var av en helt annen oppfattning.


Ronja


Vinja

I går sendte jeg melding til Sonja som fikk den andre broren til kattene , og spurte om jeg kunne få en bilde av han. Synts det hadde vært gøy å se hvordan han ser ut nå.  Han har fått navnet Link.  Jeg har ikke sett han siden 29.07., så han har sikkert blitt en stor gutt nå, selv om han var den aller mindste i kullet.  Håper hun sender et bilde til meg. Guttene i kullet er sjokoladebrune med sorte tigerstriper, mens jentene ble grå.  Linda hadde lagt ut bilde av Sprocket på Facebook, og han lignet veldig på Ronja :o)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg