Boller og hussalg…!!!

Bollene er endelig ferdig…. det ble store, luftige og lukter himmelsk!!  Om litt skal jeg sette over vann til  kaffe, og så skal jeg kooooze meg med en bolle eller to.  Det ble ikke like mange som jeg trodde det skulle bli, men det blir det jo aldrig.  Jeg kjenner det i nakken min, den er kjempestiv og veldig vond. Det kommer jeg helt sikkert til å merk i morgen. Var litt heldig når jeg skulle lage bollene i sta, for alle eggene mine var utgått på dato….  De jeg hadde stående i døra var så seje at de nesten ikke ville ut av skallet.  Hjelp tenkte jeg å stakk hodet inn i kjøleskapet å fant en kartong… de hadde stempel på at de var best før 30.08.09, men heldigvis var de helt fine…puh!!!

I det jeg tok ut den siste platen med boller ringte veninnen min Anne….  Hun var så lykkelig for de hadde endelig solgt huset sitt for 2.450.000,-  Det var mindre enn de hadde forventet, men de godtok det siden det dekker lånet på huset + litt til.  Jeg er så glad på deres vegne, for nå kan de endelig legge alt dette bak seg. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg