Tror jeg blir forkjøla…

Æsj, nå ser det jammen ut til at jeg blir forkjøla….  Jeg kjente det i går kveld at det begynte å krisle i halsen, men tenkte ikke så mye over det.  I dag våknet jeg med "litt" tett hals og tungt hode.  Tror ikke det er så veldig alvorlig akkurat. Jeg har gått veldig tynnkledd nå når det har vært så surt og kaldt ute, og det skal ikke mere til hos meg, desverre.

Ronja og Vinja sitter i vindu å jamrer seg, de vil så gjerne leke med snøfnuggene som daler ned. Får jeg på dem båndet så skal de jammen ta de med ut i snøen, for å se hvordan de reagerer på det rare og kalde på bakken, he he… 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg