NÃ¥ mÃ¥ jeg virkelig snu pÃ¥ krona…

Det er lenge siden det støvet så kraftig på bankkontoen før en lønningsdag, som det gjør nå.  Kontoen blir ikke fylt opp før på fredag…..  Siden jeg har gått sykemeldt noen uker har jeg ikke kjøpt mnd kort, så jeg må betale på banen denne uka. I tillegg er jeg usikker på om jeg har nok tørrfor til kattene.  Jeg skal nok få det til å gå opp, noe som betyr ingen utskeielser de nermeste dagene.

Jeg hater å ha så dårlig råd, men det er litt min egen skyld oxo….  Har en tendens til å syntes at jeg vasser i penger når jeg får lønning, og glemmer at de skal holde en hel måned.  Går i butikken nesten hver dag å kjøper mat, i stedet for å dukke inn i fryseren å finne noe der…  Den er faktisk full av mat!!!!

Nei, det er på tide å ta segselv i nakken…. kanskje jeg kan klare å spare noen kronasjen hver måned oxo!!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg