Lei av smertene i skulderen og armen..!!!

Jeg begynner å bli så innmari sliten av å hele tiden ha vondt. Ikke får jeg sove om natten heller….  Hver gang jeg forsøker å snu meg gjør det vondt, og så våkner jeg opp igjen.  Sitter jeg stille så dovner armen min bort, og det er virkelig ekkelt.  Da klarer jeg ikke å holde i noen ting uten at det sklir ut av hendende mine. Ikke kan jeg bære noe tungt heller, da dovner oxo armen bort.  Er litt bekymra for at dette kan bli mer langvarig enn det først så ut…… 

Passer ikke helt inn med alt jeg har å gjøre på jobben om dagen, vi begynner med ganske store kjøringer om noen dager. Jeg får vurdere om jeg skal forlenge 50% sykemeldingen min en uke til til fredagen.

Fikk endelig ut fingeren i dag….,  bestilte time til å skifte dekk på bilen til fredagen.  Får bare håpe det ikke kommer et lass med snø innen da…. kan bli en liten utfordring å komme seg opp til Ryen hvis det skjer.. skrekk og gru!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg