en dag med støvsuger, skurebøtte, støvklut og strykejern….!!!

Jeg er glad når kvelden kommer i dag…….. puh!!!  Det er nemlig den store rengjøringsdagen her i huset i dag.  For i dag skal det pyntes til adventstida, noe jeg gleder meg til egentlig.  Har vært på Black Design og kjøpt nye duker og glass til lysestakene mine.  Det skulle vel egentlig ha vært lilla frem til jul, men jeg syntes ikke at jeg kunne kjøpe både røde og lilla glass + duker.  Det hadde blitt altfor dyrt. 

Det kommer til å bli litt av et pes å få alt klart, men jeg har bestemt meg for at jeg skal bli ferdig i dag.  Da kan jeg nemlig sette meg ned å slappe av i morgen å bare koze meg.  Alltid har jeg utsatt ting så lenge at jeg har holdt på hele søndagen oxo, og da har jeg vært så forbanna sliten at jeg ikke kunne nyte det jeg hadde slitt for å få i stand.

Akkurat nå tyner jeg ut de siste dråpene med kaffe av koppen føre jeg setter i gang for fult.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg