Denne dagen startet ikke bra!!!

Når man må begynne med å vaske katterumper like før man skal løpe avgår på jobb, ja da kan man trygt si at dagen ikke starter så veldig bra.  Frøkna hadde vært på toa hun, men så hadde noe av det som ikke var av det faste slaget, festet seg i pelsen hennes bak.  Damen var ikke happy når mor kom med papir for å fjerne det……  Ikke at det lykkes så bra heller, nei jeg måtte til med vaskekluten.  Hun freste og slo etter meg med labben.  Hadde jeg hatt bedre tid så ville jeg nok ha vunnet kampen, men jeg måtte til slutt gi opp for ikke å komme for sent.  Fikk bort ganske mye, og håper det som er igjen tørker fort….veldig fort. Ellers får jeg en jobb når jeg kommer hjem, puh.

Sånn er det bare… ikke bare koz med kjæledyrene….man må noen ganger gjøre tings om ikke er så veldig morsomt oxo.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg