SÃ¥ var det freddan’

Blå himmel og sol ute her i Oslo….  Jeg har bare lyst til å ta jakka mi å gå ut i det fine været, og rusle ned mot brygga. Sette meg ned et eller annet sted i sola å bare nyyyyte.  Både kropp og sinn lengter etter å få være ute i sola, få en energibombe.  Når jeg ser på huden min har den et blåskimmer i det hvite…. er vel på tide å kjøpe en fuktighetskrem med farge sånn at man ser litt friskere ut.

Siden jeg kun har jobbet i 2 dager burde jeg vel ikke være så jublende glad for at det er helg igjen, MEN DET ER JEG!!!

Jeg har planene klare dersom været holder… stå opp tidlig i morgen å pusse alle vinduene mine… så kanskje jeg kan se ut. Så skal kattene være med ut på tur, for å løpe av seg litt energi… nå ja løpe, he he!!  De vil gjerne ut å undersøke alt det spennende når de sitter i vinduskarmen, men når de endelig er der… ja da er de ikke så tøffe lenger.  Alt blir liksom så stort å skummelt, og så er det jo så mange nye lukter de ikke kjenner.  Uansett… ut skal de!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg