Puh, da var det gjort.., og så ut i solen!!

Jeg har hatt dårlig samvittighet for at jeg ikke har pusset vinduene mine, på leeeeenge, men i dag har jeg endelig fått tatt dem. Fytti grisen så møkkete de var. Ikke bare på utsiden, men spesielt på innsiden. Kattene sitter i vinduskarmen å setter igjen poteavtrykkene sine så langt de rekker.  Det var utrolig godt å få gjort det…..

Har holdt på siden jeg sto opp å pusle med noe, så nå blir det en rask dusj før jeg tar med meg kattene ut en tur. Hvis de vil da!!  Sist gang jeg skulle sette på dem det nye båndet gikk det som en drøm, men det er ikke alltid at de er så villige til å være med på mine påfunn.  De har godt av å komme ut å få litt frisk luft de oxo.  Det er bare det når de kommer ut i de fine været så er det liksom så stort å skummelt, men de kommer seg litt etter litt.

Nå må dama sette fart på seg :o)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg