Er det mulig…..!!!

Er det virkelig mulig å være så trøtt??  En blyantstrek er breiere enn øynene mine i dag..zzzzzzz!!  Jeg tror ikke jeg har sovet mer enn 1,5 time i natt, og det er jo alt for lite.  Når jeg satt å så på tv i går kveld var jeg jo så trøtt at øynene min sklei igjen flere ganger, men da jeg ramla inn i senga spratt de opp gitt.  Jeg prøvde med å telle dyr av forskjellige arter… uten at det hjelp, jeg tenkte på myke madrasser med verdens bløteste pute…. uten at det hjelp, jeg tenkte at du er trøtt å du må sove…. uten at det hjalp, og jeg forsøkte å senke pulsen så mye som mulig med pusteøvelser and you name it … uten at det hjalp. 

Til slutt var jeg så frustrert at jeg definitivt ikke fikk sove…. da ga jeg bare opp!!!  Bare lå der å prøvde å ikke tenke på noen ting i det hele tatt…. det hjelp, da sovnet jeg.

Når alarmen da begynte å ule med en gang, føltes det som, var jeg helt i ørska. Det var som å være svimmel, kanskje fyllesjuk er vel en nermere beskrivelse.  Jeg holdt nesten på å sovne stående inne i dusjen…….zzzzzzz!!! 

Det er bare helt jævlig å være så trøtt…. konsentrasjonene er jo ikke tilstede… arbeidslysten ligger igjen under dyna hjemme, for den klarte jeg i allefall ikke å lokke med meg.  Nå er det snart lunch om en 30 min tid, og da tror jeg at jeg må gå ut å få litt luft, sånn at jeg skal klare å holde ut de siste timene på jobben.  Det blir ikke lett.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg