Nettsidene til Hafslund, give me a brake…!!!

Fra tidlig i morges har jeg forsøkt å få sendt inn strømavlesningen, men det var slettes ikke enkelt.  Først for en time siden klarte jeg å få registrert det.  Da tror jeg at det hadde gått 4 timer siden jeg starta.  Jeg var så forbanna at jeg hadde mest lyst til å hive PC ut av vinduet, ikke at det hadde vært til stor nytte….  Trodde først at det var min PC som  var problemet, for den er ekstremt treg i dag, men da jeg snakket med en veninne så hadde hun de samme problemene.

Det skulle ikke ta mer enn noen få minutter å registrere tallene, og deretter printe ut prøveavlesningen…. 

Jeg trodde kanskje jeg ville få en litt mindre regning denne gangen, vel noe mindre var den.. Alikevel ble det kr. 2759,-  Kommer vel av at jeg har brukt varmeovnene lenger utover våren nå enn tidligere.  Blir ikke mye igjen av feriepengene tenker jeg, med høy strømregning og sterilisering av kattene på toppen. Det er vel bare å betale å se happy ut!!!!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg