En slapp dag….

Det var tydelig at jeg var trøtt og sliten, for jeg sov helt til kl 10:30 i dag. Kroppen ville ikke lystre i det hele tatt da jeg skulle ut av senga….  den var helt mørbanket å stiv.  Det tok meg bortimor en time å komme i gang. Så langt har det ikke blitt noen aktiv dag på noen måte, nei jeg har stort sett sittet ved skrivebordet hele tiden.  Først rydda jeg i noen gamle papirer som lå å slang, og så var det inn på Facebook for å holde på der en god stund.  Jeg fikk litt hjelp av Ronja og Vinja til å samle inn egg på FarmVille, he he!!!  De syntes at det var veldig morsomt når musa føyk over skjermen, og de satt på hver sin side av skjermen å skulle ha tak i den.  De gikk tilslutt lei, og løp etter hverandre igjennom hele leiligheten i stedet.  Nå har de lagt seg ned for å slappe av litt. En ved siden av PC'n hvor det er varm, og en oppe i senga mi.  De er nok ikke spesielt lenge tenker jeg.

Forsøkte å ringe faren min i dag, men han tok ikke telefonen… Får prøve igjen litt senere i ettermiddag.  Det er en stund siden vi snakket sammen nå, men jeg skulle ønske at han kunne ringe meg innimellom  Det er alltid jeg som må ringe, ellers så hører jeg ingenting.  Er jo ikke spesielt vanskelig å ta en telefon fra tid til annen, eller hva!!!!

Jeg er så frossen i dag, enda det er nesten + 23C inne i rommet. Får røre litt på meg så kommer nok varmen tilslutt tenker jeg. Er ikke bra å sitte for mye stille heller….

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg