Jeg er et susehue!!!!!

Hadde store planer om å vaske badet på morran i dag, men fikk jeg gjort det…nei da!!  Jeg sov selvsagt altfor lenge, og da klarte jeg ikke å komme i gang med noen ting.  Det mest anstrengende jeg har foretatt meg var å skifte vann i vannskåla til kattene, tømme opp mer for i boksen og fjerne småting fra doen dems.  Ellers ble jeg bare sittende å glane på det ene etter det andre på TV.

Jeg leita en evighet etter en grønn glasskontajner som skal være opp i lysestaken på badet. Dro ut alt fra skapet uten at jeg fant den, og tilslutt trodde jeg nesten at jeg husket feil å ikke hadde den fargen….  Selvsagt lå den i skapet, jeg dro ut alle borsett fra den posen den lå i. Hadde gjemt seg bak noe annet.  Frustrerende å leite etter noe du mener du har, og så begynner du å tvile på at du faktisk har det alikevel.

Problemet er vel at jeg har altfor mange unyttige ting, på tide å ta en runde i skapene ser det ut til.. he he!!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg