Naboen ble vist irritert…

For en stund siden flyttet jeg om alle møblene i leiligheten, men jeg gjorde ikke noe med bildene og lampettene… I dag bestemte jeg at det var greit å ta det… det syntes ikke naboen gitt.  Etter at jeg hadde banket litt her og der, kunne jeg høre at hver gang jeg banket så banket en av naboene også. La ikke merke til det først, men det var hver gang jeg dundret i vei med hammeren… ja da kom det et etterslag fra naboen.

Regner med at de syntes det var upassende å drive å snekre på en søndag….  Jeg må gjøre sånne ting når kroppen orker, og det er ikke alltid når det passer andre.  Dessuten holdt jeg ikke på så veldig lenge heller, 45 min til en time tenker jeg.  Ikke var det tidlig om morgene eller sent på kvelden, så det må de kunne tåle.

Jeg ble ikke helt ferdig, det er igjen noen flere bilder som jeg på plassere om….  det får jeg ta en ettermiddag til uka.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg