Kim Larsen er bare helt rÃ¥……

I går var jeg på Kim Larsen konsert på Sentrum Scene i Oslo. Som altid fikk han fart i publikum fra første stund. Tror ikke det var mange som klarte å stå stille når han satte i gang.  Stemmen min høres helt rusten ut, etter at jeg sang med i alle låtene hans.  Denne gangen hadde han valgt å spille en lettere blanding av nytt å gammelt, men mest av de gamle.  Det passet meg helt ypperlig, for jeg har ikke klart å lære meg de fra den nye CD'n enda.

Veninna mi Anne ringte meg i sta, og spurte om vi skulle reise for å se han på Kongsvinger i juli. Da er det noe festival eller noe sånt.  Hun hadde egentlig ikke behøvd å spørre meg om det, for jeg sier aldrig nei til en Larsen konsert :o)

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg