Opp tidlig i morgen, usj…

Akkurat nå angrer jeg på at jeg satte meg på vasking i morgen kl 8….  Det betyr at jeg må opp en halvtime i forveien, og jeg kommer helt klart til å være dødstrøtt.  Jeg kjenner meg selv så godt at jeg klarer ikke å komme meg i seng på lenge enda.  Pleier ikke å legge meg før kl 02 på natten eller der omkring, så derfor er jeg jo ikke trøtt enda.

Kanskje dette er en måte å snu døgnet på…. sitte lenge oppe, og opp tidlig neste morgen for så å bli så trøtt på kvelden i morgen at jeg må legge meg tidlig!!!  Vi får se hva som skjer.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg