En fantastisk dag…

I går var Anne, Berit og jeg på en jentetur til Nordby for å shoppe litt. Vi skravla så fælt at jeg hadde nesten gnagsår i ørene, he he.  Turen dit går jo så fort når vi sitter sånn å skravler, og før vi vet ordet av det er vi framme.

Jeg dro mest av alt for at jeg måtte ha tørrfór til kattene, og noen sekker med kattesand.  Hadde ikke så mye penger å bruke, så da måtte jeg prioritere dem denne gangen.  Litt til meg ble det selvsagt, 3 kg kjøttdeig som jeg har porsjonert bort å kasta i fryseren… I tillegg fikk jeg kjøpt Magnesium og Gurkemeie i helsekosten mot betennelsene mine, og der sparte jeg masse penger.  Spesielt på Gurkemeie, for den er rådyr her hjemme.

Det var litt frustrerende at jeg så masse spennende tøy som jeg kunne tenkt meg….  Sånn er det alltid når jeg ikke har penger til å handle for.  Blir ikke så lenge til neste gang, så da får jeg se om jeg skal ta å fornye garderoben med noe nytt.

Jeg så noen flotte bilder hos I-ET som oxo syntes var veldig fine….  Anne likte de samme, og kjøpte et av de jeg kunne ha tenkt meg… desverre hadde de ikke flere av det. Kanskje de har fått inn flere til neste gang jeg drar.  Før syntes jeg at det var mye mer spennende saker der, men det har blitt dårligere…. eller kanskje det er jeg som har forandret smak!!!!!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg