SÃ¥ var sofaen pÃ¥ plass….

Jeg har nettopp arvet to-seters sofaen til venninnen min i svart skinn. Fra før har jeg en annen sofa i stoff som er ganske slitt, men den får duge en stund til. Hadde egentlig tenkt til å kvitte meg med den når jeg fikk den nye, men så fant jeg ut at det var greit med å ha litt ekstra sitteplass. Når jeg får råd skal jeg kjøpe en ny i skinn, og bytte ut den gamle holken.

Kattene holder på å bli kjent med sofaen, de snuser og sleiker på den.  Det er en annen pus som har ligget i den før, så de kjenner nok lukten av han tenker jeg. Må bare passe på at de ikke klorer på den så den går i stykker. De er nemlig veldig glad i å bruke klørne innimellom, selv om de vet at de ikke får lov til å gjøre det.
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg