Høstforkjølelse for fult…..

Trodde den skulle forsvinne av seg selv i løpet av en dag eller to, men nei da….  Forkjølelsen er et faktum, og den har tenkt å bli her noen dager til…  Kan ikke huske at jeg har invitert den!!! 

Jeg har vært hjemme fra jobbe i to dager allerede, så jeg fant ut at det var like greit å komme seg til legen for å få en sjekk.  Han kommer nok til å sykemelde meg resten av uken tenker jeg.  Det var noe dritt at det skulle komme akkurat nå, har bare vært på jobb en uke etter fire uker ferie.  Hadde akkurat fått oversikt over de tingene jeg måtte gjøre, og så må dette skje.  Nå ja, det er vel ikke så veldig mye å gjøre med den saken….

Var spent på om jeg kom til fastlegen min denne gangen, for de siste gangene jeg har hatt behov av legen så har han vært opptatt eller sjuk.  Denne gangen var jeg heldig :o)

Det verste er at kattene har ikke mer våtfór igjen heller, så jeg må en tur til byen etter at jeg har vært hos legen å kjøpe inn litt.  De er jo så vanvittig kresne, og vil ikke ha noe annet enn det jeg kjøper på Oslo City.  Det går ganske kjapt egentlig, bare hoppe på t-banen så er jeg nede i løpet av noen minutter…. handle og rett opp igjen med t-banen.  Skulle klare det på under en time tenker jeg.

Nå får jeg vel krabbe inn i dusjen sånn at jeg ikke kommer for sent..

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg