Han blir med gitt…..

Jeg har ikke sett faren min på veldig lenge, men vi snakker jo jevnlig på telefon da.  For noen uker siden sa han at han gjerne skulle ha vært en tur i Sverige å handla.  Jeg foreslo at han kunne bli med neste gang jeg skulle, noe han godt kunne tenke seg.  I går ringte jeg han igjen for å fortelle når jeg skulle dra, og om det passa for han å komme nedover da. Jammen så gjorde det gitt :o) 

Har egentlig veldig dårlig samvittighet for at jeg ikke drar opp oftere for å hilse på han, men det blir aldrig til det.  Jeg lover meg selv å gjøre det… så går dager og uker uten at noe skjer.  Vi har et veldig godt forhold, så det er ikke derfor heller.  Må nok bli litt flinkere til å besøke familien, for den eldre generasjonen blir jo ikke yngre!!!!

Man må holde god kontakt med familien, for plutselig en dag er de ikke mer å da er det for sent!!

Jeg gleder meg virkelig til at han skal komme nedover, selv om det bare blir for dagen.  Skal gjøre det meste ut av dagen, og sørge for at han får en fin opplevelse.

5 kommentarer
    1. SÃ¥ koselig dag – hÃ¥per dere fÃ¥r en fin tur. Min pappa blir 86 Ã¥r pÃ¥ søndag, bor alene i barndomshjemmet sitt og klarer seg selv. Kjører bil og bruker mobil og internett og følger med, er kjempesprek. HÃ¥per jeg har arvet helsa hans. Ha en fin kveld.

    2. Mojita:
      Han min er 77 år om litt over en måned, og jobber hele tiden. Derfor er det ikke alltid like lett å få han til å komme på besøk. Jeg er sikker på at det blir en fin dag :o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg