Jeg har klart meg i over en uke :o)

Nå må jeg skryte litt av megselv syntes jeg, for….  Jeg har nemlig klart å la være å spise noe form
for godterier i over en uke. 

Min store lideskap er ikke akkurat det søte, men gi meg et rør med Pringles m/sour cream and onion.
Da er jeg jo solgt med en gang.  Jeg klarer ikke å holde fingrene borte fra det, og kan definitivt ikke
ha det i skapet .  Det surrer rundt i hodet mitt, og roper KOM Å HENT MEG NÅ.  Har funnet ut at
jeg har det samme forholdet til godt og potetgull som narkomane har til stoff, jeg må bare ha det!

Det er urettferdig at noen av oss har denne lasten, og jeg er slettes ikke alene om det.
Vi er desverre altfor mange, og vekta er deretter oxo.

Nå har jeg bestemt meg for at nok er nok, og være bestemt når jeg går i butikken for å
handle inn.  Handleturen i matbutikken er ikke den festligste heller, for hva er de har
plassert rett ved kassen: GODTERIER.  Dette er ikke bare uheldig for oss godteslaver,
men oxo for småbarnsforeldre.  I et uoppmerksomt øyeblitt har barnet klart å gripe en
neve med løsgodt å spiser så fornøyd inntil mor eller far oppdager det.  Da blir det
oppstandelse, og alle andre uten barn er glad det ikke er dem som må si Nei.

Denne uken har jeg vært syk så jeg har ikke vært i butikken mer en en gang, og derfor
ikke blitt fristet.  Tror at jeg har klart å få det værste suget ut av kroppen, og krysser
fingrene for at det varer en god stund fremover.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg