Nystekte boller til kaffen…..

Nå måtte jeg bare sette meg ned en liten stund….  Har satt en megastor bolledeig, som nå står å hever seg på benken.  Jeg måtte virkelig jobbe for å få den sammen denne gangen.  Vil ikke bruke så mye mel før jeg skal trille dem ut, og da må jeg jobbe mye for å få orden på den før heving.  Pleier som regel å ha noen boller i fryseren, godt å ha hvis det kommer noen eller hvis jeg er fysen på noe på kvelden.

Jeg er ikke så flink til baking av kaker å sånt, men boller har jeg heldigvis dreisen på.  Pleier å ha med meg en pose på jobben, og de blir borte før jeg får snudd meg. Sist helg bakte jeg en krydderkake, og det var noen som ikke var helt fornøyde da jeg ikke hadde tatt med meg en smakebit.  Så i morgen vanker det boller på dem…. da blir det smil fra det ene øret til det andre, he he!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg