Denne dagen begynte ikke bra…….

Jeg vet at jeg satte alarmen på 05:30 i dag, for at jeg skulle rekke å vaske håret å enda komme meg på jobb nogenlunde tidlig.  At den ringte er det ingen tvil om, og at jeg har slått den av er det heller ingen tvil om. Etter det er det vel heller ingen tvil om hva som skjedde…… JEG SOVNA IGJEN!!!!

Våknet av av Ronja kom hoppende opp i senga litt over 08:00, og da burde jeg jo allerede ha vært på jobben. Det var jo ikke noe annet å gjøre enn å kaste seg på telefonen å si fra at jeg hadde FORSOVET MEG!!  Jeg satte inn turbogiret, noe som gjorde at kroppen min var inne i dusjen innen hode mitt var det. Det er utrolig at jeg var klar til å gå kl 09:00, men det klarte jeg altså. Litt stolt av det.

Når jeg kom ned på t-banestasjonen var begge registreringsboksene for Flexikort ut av drift…..  Da tenkte jeg at nå er det garantert kontroll på banen eller nede på Jernbanetorget. Heldigvis var det ikke det, men det ville vært typisk.  Noe som hadde resultert i en voldsom diskusjon om hvorvidt jeg hadde sneket meg ombord eller om det var sånn at boksene ikke virket. Jeg kjenner lusa på gangen…

Tenkte at jeg gjør den gode gjerning å sier i fra i luka på Jernbanetorget om at begge var ute av drift, sånn at noen kan dra opp å sjekk å fixe.  Damen pratet høyt og voldsomt om dørene sto åpne eller om de var lukket, og jeg forsøkte febrilsk å forklare at det ikke er noen dører på disse automatene på dene stasjonen.  Etter 5 minutter forsto hun, og lovet å melde fra. Vi får se om det har skjedd noe til i morgen tidlig!!!!!

Om litt skal jeg dra hjem, og siden det er sol og flott høstvær skal jeg ta meg en liten sykkeltur.  Nytter ikke å sitte inne å se på det flotte været :o)

2 kommentarer
    1. huff da, alltid kjedelig ̴ forsove seg. Men da er du vel godt uthvilt og kan kose deg resten av kvelden. Her er sola akkurat g̴tt bak ̴sen, men enn̴ er det pluss 16 grader ute Рfantastisk.
      Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg