Jeg innser at jeg trenger nye sko…

Når jeg hoppet mellom vanndammene på veg til jobben i dag, innså jeg ganske raskt at jeg trenger nye sko. Det var ikke alltid jeg klarte å unngå dammene, og da kjente hvordan vannet sneik seg inn igjennom et eller annet hull i skoene. Hadde trodd at det skulle holde frem til snøen, men det er ikke noe annet å gjøre enn å kjøpe seg noen nye.

Jeg skal ikke klage, for de har faktisk holdt mye lenger enn jeg trodde de skulle gjøre.  Over 2 år når jeg tenker meg om. Den gang hadde det oxo gått hull på de gml skoene, og jeg bare stormet in på Din sko eller Økonomisko å greip de første og beste sorte joggingsene jeg fant. Prøvet dem ikke engang, noe jeg jo burde ha gjort, he he… for de var egentlig et nr for store.  Denne gangen får jeg ta meg bryet til å prøve, kanskje…!!

Det er greit med litt regn, men siden jeg nå oppdaget hull i skoene, håper jeg det gir seg innen jeg skal hjem igjen.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg