Sliten…så sliten!!!

Kan ikke påstå at jeg har sitti å lata meg i dag, puh!!  Var tidlig oppe for å betale en bunke med regninger, før jeg dro bort på jobben til veninna mi Anne for å hente henne.  Vi hadde avtalt at vi skulle tilbringe dagen sammen. Først dro vi bort på Elprice på Lørenskog, hvor jeg skulle kjøpe en Pinell Internet/DAB radio som Anne skal få i bursdagspresang.  De hadde den ikke inne, men bestilte den og den kommer på mandag.

Så dro vi ned på Tam på Alnasenteret for at jeg skulle kjøpe en bag til Ronja. Vinja fikk sin forrige måned. Jeg ville helst ha en rød, men det hadde de ikke så det ble blå i stedet.  Jeg har reisebur, men de har blitt så store at jeg orker ikke å bære buret med begge to i. Derfor bestemte jeg at de skulle få en mindre reisebag hver seg.

Neste stopp var IKEA hvor vi traska rundt i, hva var det 2, 3 eller 4 timer??  Vi begge var ute etter ideer til opbevaring/bokhyller eller vanlige hyller.  Jeg så endel ting jeg godt kunne tenke meg, bla en løsning fra Billy med glasshyller og glassdører. De hadde oxo en hylleløsning man kunne sette dører på, som jeg godt kunne tenke meg.  Det har jeg ikke penger til akkurat nå, så jeg får vente litt til.

Jeg fikk tak i en langpanne med hanker, og metallrist til ribbe og stek. Metallristen kan oxo brukes til å sette pannen på når den kommer ut av ovnen. Kjøpte oxo litt andre ting til kjøkkenet.  Anne var ute etter noen store plastbokser som hun skulle bruke til oppbevaring. Hun endte opp med 4-5 stk. + en ekstra hylle til å sette dem på. Når vi var ferdig kjørte jeg henne bort til broren hennes, som jobber like i nærheten.  Han var ikke ferdig på jobb enda, så vi satt i bilen å skravla så lenge.
Når vi flytta sakene over i bilen deres hadde vi dørene oppe..  Han som stod ved siden av skulle kjøre, men han venta ikke til vi fikk lukket dørene. Det ble en 10 cm lang stripe i lakken hans.  Han gikk ut å kikka på det, men brøy seg ikke noe mer med det.  Hadde det vært meg så hadde ikke jeg bare latt det passere.

Det var ingen mulighet for å slappe når jeg kom hjem, da var det bare å få i seg litt middag før jeg gjorde rent. Eneste dagen jeg får sjangsen denne uka. Når jeg var ferdig var jeg så sliten at jeg var helt kvalm. Nakken og armene verker skikkelig nå så det blir nok ikke lenge før jeg krabber i seng. Må tidlig opp i morgen oxo.

5 kommentarer
    1. Good morgen – nå er du sikkert frisk og rask igjen etter en god natt søvn, og glad for alt du fikk gjort i går. Det var ikke småtteri, – en skikkelig treningsøkt kan man kalle det. Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg