Det forundrer meg….

Menn er veldig opptatt av lengden pĂ„ det de har mellom beina, og skryter av hvor lang den er.  Hvis den er sĂ„ lang som de mener den er, hvorfor klarer de da ikke Ă„ treffe toalettet nĂ„r de tisser?? I gĂ„r var faren min innom en tur, og etter et besĂžk pĂ„ toalettet var det sĂ„ blĂžtt pĂ„ golvet at det gikk ikke ann for andre Ă„ gĂ„ inn der.  Siden vi skulle rekke en buss rakk jeg ikke Ă„ vaske det opp, men mĂ„tte nĂžye meg med Ă„ tĂžrke med papir.  Jeg fĂ„r helt noya av det der
.  Enten fĂ„r man stĂ„ nermere eller sĂ„ fĂ„r man sette seg.  For Ă„ tĂžrke opp pĂ„ golvet etter seg skjer jo ikke



Nei gutter og mannfolk skjerp dere!!!  

1 kommentar
    1. he he – sĂ„ enig sĂ„ enig. Men det er vel disse mammaene som har lĂŠrt dem til Ă„ stĂ„ og tisse. Og – som vasket etter dem etterpĂ„. Hjemme har vi heldigvis en egen “gjestedo” som gubben bruker. Og der mĂ„ han holde rent.
      Ha en fin dag – stilig navn forresten, men minner meg ikke om den nydelige jenta som ligger pĂ„ designet ditt 😉 Ha en fin helg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg