Høstluft pÃ¥ soverommet…

Jeg våknet av at jeg frøys til morran idag…  Hadde sovet med vinduet åpent, noe jeg vanligvis ikke gjøre på denne tiden av året.  Det var fristende å bare dra dyna over hodet og sove videre, for der var det ganske varmt å godt.

Det var ingen bønn gitt, så jeg bare kasta meg ut av senga… stengte vinduet og løp inn i dusjen. Det var godt det å stå der og kjenne varmen komme tilbake til kroppen.  På soverommet var det fortsatt ganske frisk temperatur da jeg løp inn for å få på tøyet, og jeg oppholdt meg ikke spesielt lenge der inne.

Jeg kom meg i allefall ganske raskt opp i dag, så det var vel en bra ting at det var litt kjølig :o)

2 kommentarer
    1. Det er faktisk forfriskende godt og ha det iskaldt på soverommet,men bare når en ligger under dyna 😉
      Ikke når en skal legge seg eller stå opp 😉

    2. Har alltid vinduet opp – sommer som vinter. Det mÃ¥ være kald frisk luft der for at jeg skal sove godt. Det er heldigvis rett ut døra og inn pÃ¥ et varmt bad nÃ¥r jeg stÃ¥r opp. Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg