Hjem kjære hjem…. foran tv-skjermen.

Nå skal det bli godt å komme hjem, og slenge seg ned i sofaen.  Kjenner at jeg er helt lurvete i kroppen, og den siste timen har jeg bare blitt trøttere og trøttere.  Gleder meg virkelig til å strekke meg ut i vannrett stilling med en pizza-bit i den ene hånden, og fjernkontrollen i den andre.

Det blir definitivt en kveld foran tv-skjermen i dag. Spesielt på BBC Lifestyle hvor jeg skal koze meg med alle matlagingsprogrammene. Kl. 18:40 er det en ny episode med Masterchef goes Large.

Celebrity MasterChef Goes Large

Nå er det kjendisversjonen som gjelder med bl.a. Nadia Sawalha, Midge Ure, Craig Revel Horwood og Emma (et eller annet). I dag skal de lage mat til en hel masse mennesker, og det blir spennende å se om de klarer den utfordringen.

Når klokka blir 21:30 kommer min favoritt, Deadliest Catch på Discovery Channel.  Jeg må bare følge med krabbefiskerne i Beringhavet, spesielt nå som jeg vet at Capt. Phil Harris dør i denne serien. Han får slag begynnelsen at 2010, og februar dør han som følge av komplikasjoner :o( 

Capt. Phil and his crew Time Bandits Capt. Sig and Crew The Wizard Men 

Nå pakker damen sammen sine ting å reiser hjem til den ventende sofaen, og kattepusene sine.

3 kommentarer
    1. Linda: Det var det oxo :o) Jeg lå langflat på sofaen å kozte meg hele kvelden. Så fort fleezepleddet kom frem, var ikke Ronja og Vinja seine om å krabbe opp i fanget mitt. Der sovna de begge to :o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg